Sprawy związane z ochroną środowiska naturalnego niewątpliwie są ważnym i chętnie poruszanym tematem. Społeczne zainteresowanie tym tematem sprawiło, że klienci stawiają przed firmami pewne wymogi...
Marketing
Filmy produktowe w biznesie i sposoby ich wykorzystania
Prowadzenie własnego biznesu, niezależnie od formy i wielkości branży, wymaga od nas nieustannego działania, kreatywnych pomysłów oraz doskonałej organizacji. Plan marketingowy, oparty o różnorakie...
W jakich sytuacjach warto wręczać gadżety reklamowe – skuteczny marketing
Rozwój technologiczny sprawił, że dzisiejsze reklamy ukierunkowane są w stronę pełnej cyfryzacji. Prawdą jest, że dzisiejszy konsument lubi prosty przekaz, ukazany najczęściej w postaci atrakcyjnego...
Jak utrzymać dobre relacje z klientami – marketing relacji
Klientocentryzm, zwany również marketingiem relacji, aktualnie jest jednym z przewodnich trendów w sprzedaży i rozpoznawaniu potrzeb potencjalnych konsumentów. Skupia on wszystkie siły, każdą...
Social media marketing – czyli jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie?
Posiadając własną firmę często zastanawiamy się nad założeniem konta, które miałoby reprezentować naszą działalność na jednym z portali społecznościowych. Pojawia się jednak pytanie, czy warto się w...
Filmy reklamowe – jak zdobywać klientów dzięki video
Jedną z głównych metod reklamowych, która zalicza się do najbardziej skutecznych, jest marketing wideo. Odbiorcy preferują przedstawienie produktu w postaci filmu, co jest dla nich ciekawsze i...
Gadżety reklamowe – jak wybrać odpowiedni – poradnik
Odpowiednio dobrane strategie marketingowe sprawiają, że klienci częściej do nas wracają i nas zapamiętują. Co za tym idzie, nasze przedsiębiorstwo zarabia więcej. Jednym z klasycznych przykładów...
Snapchat jako nowoczesne narzędzie promocji firmy
Obecne czasy charakteryzują się napływem ogromnej ilości nowych środków masowego przekazu. Na przestrzeni lat źródła takie jak prasa czy telewizja, coraz częściej są zastępowane przez kanały...
Sklep internetowy – czego potrzebujesz, aby zacząć sprzedawać online?
Coraz więcej przedsiębiorców rozpoczyna swoją działalność właśnie w internecie. Własny sklep online, to możliwości jakich nie da nam żaden sklep stacjonarny – przede wszystkim będą to potencjalni...
Długopisy reklamowe – jak wybrać ciekawy gadżet?
Wśród różnych przedmiotów promocyjnych zdecydowany prym wiodą różne artykuły biurowe. Powodów tego jest wiele: są tanie w produkcji, dostępne w wielu wzorach i materiałach, łatwo poddają się...
Czy na blogu da się zarobić?
Niegdyś prowadzenie bloga kojarzyło się głównie z internetowym pamiętnikiem, na którym pojawiały się wpisy prywatnych osób, mających chęć opowiedzieć w sieci o swoim życiu. Jednak z czasem...
Jak promować sklep internetowy?
Odpowiednia promocja jest kluczem do sukcesu, wie o tym każdy przedsiębiorca. Dzięki niej można pozyskać nowych klientów i zatrzymać przy sobie obecnych, co zwiększy sprzedaż i zainteresowanie...
Gadżety reklamowe na dzień kobiet – co się sprawdzi?
Dzień Kobiet jest świetną okazją na reklamę firmy – zarówno panowie, jak i chcące sprawić sobie przyjemność w swoim dniu panie, chętnie wydają znacznie większe sumy pieniędzy niż codziennie. Dlatego...
Kto ich do tego podkusił?! Najgorsze banery reklamowe!
Przeglądam Internety w poszukiwaniu inspiracji do wpisu i nie mogę odpuścić sobie przyjemności opublikowania banerów, które zrobiły na mnie nie lada wrażenie! Drodzy właściciele firm - kto Was do...
Klient nasz Pan!
Rozkapryszony, marudny, narzekający - nie ważne jaki, ważne, że jest. Klient, czyli bardzo potocznie mówiąc nasze być albo nie być dla firmy. Klienta trzeba pokochać, trzeba go zrozumieć i wcielić...
Kryzysy na facebooku! Kilka ciekawych przykładów z udziałem znanych marek
Masz kryzys? A może dopiero, co z niego wyszedłeś? Jedno jest pewne, prędzej czy później ten dopadnie Twój firmowy fanpage. I jeśli w porę nie zareagujesz może Ci się odbić bolesną i uciążliwą...
Logo – jeden z najważniejszych elementów wizualnych naszej firmy!
Dokładnie tak. To właśnie ten mały znaczek sprawia, że nasza firma odnosi sukces lub przeżywa kolejną porażkę. Logo, stanowi nieodłączny element każdej kampanii marketingowej. Tworzy tło i jest tym...
Sztuka personalizacji
O personalizowaniu marki pisze się dużo i często wcale nie dlatego, że jest to nowy, modny trend. Wręcz przeciwnie, jest to zasada, która towarzyszy nam od bardzo dawna - a którą dopiero od jakiegoś...