Kubki z logo – gdzie zaprojektować i na co patrzeć?

utworzone przez | 17 02 2022 | 2 Komentarze

Wyjątkowe kubki z nadrukiem nie od dziś stanowią jedno z najchętniej wybieranych rozwiązań przez mniejsze i większe firmy. Są tanie i skuteczne, tym samym pozwalają generować niesamowite korzyści. Pojawia się jednak pytanie – jaki powinien być idealny kubek z logo i gdzie go zaprojektować? Sprawdźcie nasze wskazówki i wyróżnijcie swoją markę na tle konkurencji.

Dlaczego warto inwestować w kubki z logo?

Gadżety reklamowe to niewątpliwie tani i sprawdzony sposób na promocję marki. Odpowiednio zaprojektowane, a jednocześnie nawiązujące do marki i wartości, jakie za nią stoją, pozwolą wam nie tylko zwiększyć rozpoznawalność, ale również zaistnieć w świadomości klientów na dłużej i zbudować pozytywny wizerunek marki. Przemyślana strategia marketingowa to klucz do sukcesu, a podarowany gadżet reklamowy to gwarancja wszystkiego, co najlepsze. Niestety wiele firm wciąż nieustannie popełnia ten sam błąd, wybierając gadżety z logo niedopasowane do marki. Wówczas nawet najdroższy upominek nie spełni swej funkcji, a wy narazicie się na niepotrzebne wydatki. Ciekawym pomysłem mogą okazać się wysokiej jakości kubki z logo, które zrobią więcej aniżeli mogłoby się wydawać. Wykorzystane w trakcie konferencji bądź targów pracy ułatwią dotarcie do klienta, będąc jednocześnie świetną alternatywą dla klasycznych smyczy i długopisów.

Idealny kubek z logo – czyli jaki?

Inwestycja w gadżety z logo – filiżanki reklamowe czy kubki z nadrukiem, powinna zostać dobrze przemyślana. Wciąż tak wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, jak duże znaczenie mają one dla dalszego rozwoju firmy. Co mamy na myśli? Wybierając gadżety reklamowe, należy zwrócić nie tylko uwagę na stronę wizualną, a także na ich wykonanie. Niskiej jakości gadżet reklamowy z pewnością nie przysporzy wam nowych klientów, co więcej – sprawi, że wasza marka zacznie być kojarzona negatywnie. Nie taki jest cel gadżetów z logo! Zaprojektowane kubki z logo powinny być estetyczne i precyzyjnie wykonane, co niekoniecznie musi wiązać się z wysokim kosztem realizacji. Na polskim rynku bez większych trudności znajdziecie profesjonalnych producentów ceramiki reklamowej, którzy umożliwią wam skuteczną promocję marki. Nowy kubek z logo ma za zadanie umilić poranną kawę czy herbatę, jednocześnie pracując na odbiór waszych usług przez klientów. Produkt, który nie wyróżnia się doskonałym wykonaniem, zostanie porzucony w kąt. Każdy detal ma tutaj znaczenie!

Tutaj zamówisz kubek ze swoim logo.

Gdzie zaprojektować kubki z logo?

Stojąc przed wyzwaniem, jakim jest inwestycja w wysokiej jakości kubki z nadrukiem, należy zrobić dobry research. Przed wyborem konkretnej firmy upewnijcie się, że wykonane dotychczas realizacje są odpowiedzią na wasze oczekiwania i potrzeby. Dobrze, aby wybrany przez was polski producent ceramiki reklamowej posiadał wieloletnie doświadczenie w branży, a jednocześnie wiedział, co robi. Niestety na rynku wciąż pojawiają się firmy, którym zależy wyłącznie na zysku. Inwestując w gadżety reklamowe, porównajcie ceny za realizację konkretnej ilości oraz dostępne metody zdobienia kubków reklamowych. W dobie wszechobecnych technologii nawet najzwyklejszy kubek z logo może stać się niezwykły. Techniki zdobienia kubków pozwalają dziś na coś więcej aniżeli tylko zwykły nadruk. Magic Mug, Sensitive Touch, Art Print, Kalkomania Ceramiczna czy Hydrocolor to jedne z częściej wybieranych rozwiązań. Techniki te odmienią kubek z logo w zaledwie kilka chwil, a wy z czasem będziecie mogli obserwować niesamowite rezultaty. Stanowczo odradzamy wybór firmy, która nie jest otwarta na potrzeby swoich klientów. Wasze nowe kubki z nadrukiem czy filiżanki reklamowe mają zachwycić swoim wykonaniem!

Warto również zwrócić uwagę na transparentność danego producenta. Wiele profesjonalnych firm chętnie pokazuje informacje o wcześniejszych zleceniach oraz markach, z którymi dotychczas udało im się współpracować. Możecie również sprawdzić, czy istnieje możliwość wykonania prototypów. To z pewnością ułatwi podjęcie decyzji!

2 komentarze

  1. Łukasz Tyczkowski

    Kubki reklamowe/firmowe już chyba trochę wyszły z mody. Czy się mylę? A może to ja po prosu mam ich dosyć, bo nie mieszczą się w szafce 🙂

    Odpowiedz
  2. Solo-Kolos Sp. z o.o.

    Kubki z logo stanowią doskonały nośnik reklamy dla Twojej marki. Kiedy klienci używają tych kubków, Twoje logo jest eksponowane na co dzień, zarówno dla samego użytkownika, jak i dla innych osób, które go widzą. To pozwala zwiększyć świadomość marki i przypomina o Twojej firmie. Dając kubki z logo jako upominek dla klientów lub klientów lojalnych, tworzy się pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Lojalność klientów może wzrosnąć, ponieważ otrzymują oni coś wartościowego i praktycznego od Twojej firmy.

    Odpowiedz

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne artykuły