Gadżety reklamowe w postaci kubków są skuteczną formą reklamy. Dzięki użyteczności tego upominku mamy pewność, że klienci nimi obdarowani będą bardzo często spoglądali na logo naszej firmy i pozytywnie ją kojarzyli. Jak jeszcze bardziej wzmocnić ten przekaz? Możemy wybrać niebanalną metodę nadruku na takim kubku. O ich wadach i zaletach dowiecie się z tego artykułu.
Nadruk Art Print
Metoda ta jest bardzo atrakcyjna ze względu na wysokiej jakości nadruk, którym możemy pokryć cały kubek. Dzięki temu mamy możliwość zaskoczyć klienta na przykład wspólną fotografią na kubku, który mu wręczamy. Technika ta charakteryzuje się również wysoką intensywnością kolorów, których próżno szukać w tradycyjnych nadrukach. Jedyną jej wadą jest konieczność mycia kubków ręcznie, aby nadruk mógł cieszyć klientów, jak najdłużej. Tego rodzaju kubki można zamówić tutaj: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/kubki-art-print/.
Kubki reklamowe – nadruk magic mug
Kolejną techniką nadruku jest magic mug. Są to kubki zmieniające kolor pod wpływem zmiany temperatury, dzięki czemu jeszcze bardziej zaskoczymy nim osobę, którą obdarowujemy. Element zaskoczenia skutecznie wpływa na zapamiętywanie, a o to nam przecież chodzi. Jego jedyną wadą, tak jak u poprzednika jest brak możliwości zmywania w zmywarce. Jednak nie umniejsza to jego wartości.
Nadruk sensitive touch
Ta technika charakteryzuje się prostotą, która jednak podoba się klientom. Jest to nadruk, który daje efekt 3D i potocznie jest nazwana piaskowaniem. Jej zaletami jest na pewno prostota, klarowność przekazu reklamowego oraz możliwość koloryzacji nadruku. Do wad zalicza się fakt, że motyw musi być napisany czcionką o numerze co najmniej 12.
Nadruk tablicowy
Metoda ta staje się coraz bardziej popularna, ze względu na swoją niebanalność. Jest to nadruk, na którym można pisać kredą i ścierać ją, tak jak robiło się to na tablicy szkolnej. Jako właściciele firm możemy napisać jakąś wiadomość, zanim obdarujemy naszego kontrahenta, co jeszcze bardziej go rozweseli. Jego największą zaletą jest fakt, że można go łączyć z innymi metodami nadruku, dzięki czemu nie musimy się decydować na jedną. Dodatkowo nie trzeba myć go ręcznie, a wszystkie wiadomości napisane na powierzchni tablicowej znikają po kontakcie z wodą.
Laserowy grawer
Ostatnią techniką nadruku jest laserowy grawer, który jest idealnym prezentem, kiedy chcemy spersonalizować dany kubek i sprawić, żeby kontrahent czy pracownik poczuł się wyjątkowo. Jego największą zaletą jest to, że jest najdokładniejszą metodą, która odwzoruje najdrobniejsze elementy. Natomiast wadą tej metody jest bez wątpienia możliwość druku wyłącznie w jednym kolorze.
Wręczanie kubków reklamowych klientom oraz pracownikom pogłębia przyjacielską relację między dwoma biznesowymi stronami. Aby nie być jednak zbyt sztampowym i chociaż w niewielkim stopniu zaskoczyć osoby, które obdarowujemy, warto wybrać taką technikę nadruku, która charakteryzuje się oryginalnością.
0 komentarzy