Długopisy reklamowe – jak wybrać ciekawy gadżet?

Wśród różnych przedmiotów promocyjnych zdecydowany prym wiodą różne artykuły biurowe. Powodów tego jest wiele: są tanie w produkcji, dostępne w wielu wzorach i materiałach, łatwo poddają się modyfikacji i co najważniejsze, są bardzo użyteczne. To także uniwersalny, sprawdzający się w wielu branżach i bezpieczny wariant dla firm, które pierwszy raz decydują się na zaprojektowanie własnego gadżetu.

Dla kogo?

Kiedy myślimy o gadżetach firmowych, zazwyczaj pierwsze co przychodzi do głowy to długopis z nadrukowanym logo. Choć może wydawać się nieco prosty i banalny, długopis dobrze dobrany do firmy i jej działalności może stać się charakterystyczną i pożądaną wizytówką. Wbrew pozorom nie jesteśmy skazani jedynie na wybór między lekkim, ale jednorazowym plastikiem, a bardziej wytrzymałym, ale za to ciężkim aluminium, czy też metalem. Co więcej, długopis nie musi już służyć tylko i wyłącznie do pisania. Kierując się wyborem odpowiedniego modelu, po za budżetem, jaki możemy to przeznaczyć, powinniśmy przemyśleć do kogo trafi i jak będzie wykorzystywany. Jeden jest stosowny dla przedstawiciela handlowego, inny dla informatyka, a jeszcze inny zadedykowany na przykład studentom. Na to jakie wrażenie sprawia długopis ma wpływ nie tylko jego kształt, ale także materiały, z których zostanie wykonany.

Technologiczne nowości

Jedną z ciekawych propozycji to połączenie długopisu ze stylusem. Jeden jego koniec pokrywa miękki materiał. Po wciśnięciu przycisku i schowaniu końcówki piszącej, możemy z powodzeniem używać go do przesuwania po tabletu lub smartphona, bez obaw o zarysowania. To idealny gadżet dla sklepów z elektroniką, których klienci posiadają zwykle urządzenia o dużych wyświetlaczach.

Inną interesującą wariacją jest długopis zawierający w sobie wskaźnik laserowy. Znajdujące się z boku obudowy przyciski pozwalają włączyć i wyłączyć wiązkę światła. To upominek przydatny szczególnie dla osób prowadzących konferencje lub wykłady, pozwalający na precyzyjne wskazywanie elementów.

pencils-1280558_1280

Długopis wielofunkcyjny

Kolejną propozycją jest nieco większy i grubszy długopis, który zawiera w sobie aż cztery wkłady o różnych kolorach. Aby wybrać odpowiednią w danej chwil barwę wystarczy przesunąć dół odpowiedni przycisk. Ten rodzaj gadżetu sprawdzi się wśród klientów potrzebujących kilku kolorów na raz, na przykład do podkreślania i rozróżniania notatek.

Z kolei w gusta osób, które dużo piszą i potrzebują kilku narzędzi piśmienniczych jednocześnie, trafią długopisy łączące w sobie także funkcję ołówka oraz zakreślacza. Pozwolą one na naszkicowanie, opisanie oraz zakreślenie ważnych fragmentów informacji bez potrzeby noszenia całego piórnika.

W konkretnym stylu

Firmy powiązane z działalnością na rzecz środowiska powinny zainteresować się charakterystycznymi długopisami pokrytymi tekturą. Nie tylko przyjemnie leżą w dłoni, ale i od raz budzą skojarzenia z recyklingiem.

Kiedy natomiast poszukujemy czegoś dla klienta premium, któremu nie wypada wręczyć pstrokatego długopisu wykonanego z plastiku, rozsądnym wyborem będzie wykonany z bardziej szlachetnego materiału, na przykład z mosiądzu. Solidny, pewnie leżący w dłoni i pokryty lśniącą, srebrną farbą, daje poczucie pewności, stabilności i profesjonalizmu.

Długopisy są jednymi z najbardziej zróżnicowanych i uniwersalnych gadżetów firmowych dostępnych na rynku. Każda firma, niezależnie od branży, będzie w stanie znaleźć coś, co w pełni zaspokoi jej potrzeby.

One thought on “Długopisy reklamowe – jak wybrać ciekawy gadżet?

  • 12 stycznia 2017 at 15:39
    Permalink

    Ja przy zakupie gadżetów, starałem się wybrać takie, które będą użyteczne na co dzień. Tak, żeby klient zapamiętał logo firmy. Moim zdaniem warto też wybrać dostawce, który ma różne gadżety ze względu na to, że różne gadżety sprawdzają się w różnych branżach. Ja wybrałem tokantis i jestem zadowolony.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *